fbpx Web Interstitial Ad
新城健康+

【玩遊戲送靚湯】 靚湯 幫你益氣補血 5款老火湯 任你揀 + 文末有禮遊戲送 靚湯 3盒

新城健康+ 靚湯 老火湯

都市人上班不時朝九晚九,忙到連想煲湯的時間都沒有,但街外的例湯往往味精多,某些更加入防腐劑,相當不健康。想飲健康養生湯水的大家,《 靚湯 》的5款 老火湯 正正可以幫到你! 【睇到文末有獎遊戲送靚湯3盒】

老火湯 四季皆宜飲用

不少家庭都愛飲 老火湯 ,平日更以三餸一湯作晚餐。其實老火湯對身體的好處相當多,在冬天是可借湯水暖身,達到益氣補血及補虛的效果;而夏天則可有助袪除濕熱,補充身體水份;加上老火湯中含有豐富礦物質,可以補充因出汗而流失的鹽分。

老火湯

老火湯 一般都以不同食材長時間煲煮而成,因此當中都包含蔬菜及肉類,大家飲湯之餘,更可以吃湯渣填肚。滾湯多數只有肉中油脂,只要烹煮前先去將去皮及汆水,就可減低肥膩,製作低熱量湯水。

靚湯 |章魚蓮藕煲豬手湯

靚湯 章魚蓮藕煲豬手湯

不止是產婦,其實各位女士都十分適合飲用。老火湯成份高湯、豬手、蓮藕、乾章魚、眉豆及花生,其中蓮藕、花生為補血食材之一,有助補氣養血。產子及經期完結時,肉用湯水可以助身體補充血液流失!

靚湯 |蕃茄薯仔洋蔥牛𦟌湯

蕃茄薯仔洋蔥牛𦟌湯

蕃茄薯仔湯是不少小朋友的最愛,而當中營養亦相當豐富。老火湯成份包括雞湯、蕃茄、馬鈴薯、牛肉、洋蔥,而蕃茄及洋蔥皆含有大量維他命C,可以提升身體免疫力,在疫情嚴峻的情況下,不妨多飲!

靚湯 |赤小豆薏米煲排骨湯

靚湯 赤小豆薏米煲排骨湯

返工坐了一整天,腿部很容易出現水腫問題,而這款老火湯正正可以協助消腫,成份包括水、排骨、粉葛、粟米、赤小豆、薏米、鹽。赤小豆及薏米是袪濕消腫的恩物,特別適合在夏天飲用。

靚湯 |雪梨無花果百合南北杏豬𦟌湯

靚湯 雪梨無花果百合南北杏豬𦟌湯

新冠肺炎來襲,相信大家聽到自己有兩聲咳嗽都會十分緊張。這款老火湯中的成份包括高湯、雪梨、豬肉、無花果、百合、南北杏,正正是有助潤喉止咳的食材,同時具有化痰功效,是疫情必備湯水!

Tags : ,