fbpx Web Interstitial Ad
新城健康+

顧小培丨 呢種物質有助淡斑美白去除臭狐

長斑容易祛斑難!如何祛斑?呢個可謂世紀大難題!顧小培博士有咩心得同貼士醒大家呢?

黑色素是怎樣形成的?

博士解釋,皮膚下面有種細胞稱為黑色素細胞,當中有種酪氨酸酶,將本身製造蛋白質嘅酪氨酸,變成黑色素,而黑色素細胞有修觸鬚,將色素注入皮膚嘅角質細胞,令到皮膚開始有色素,如果酵素非常之活躍,便會製造好多色素,令皮膚顏色變深!

甚麼會令樂安酸酶活躍?

第一﹕發炎(暗瘡) 第二﹕雌激素,譬如懷孕時,乳頭會增加雌激素,令乳頭變黑。其次是更年期,卵巢開始會萎縮,萎縮嘅時候,會令到樂安酸酶活躍 皮膚不能不製造色素,皮膚有一種細胞叫L-Cell,負責清走色素。所以是邊製造,邊清除,如果無色素需要清楚,便會變白蝕!

如何抑制色斑?

有一種天然成份叫杜鵑酸,英文﹕Azelaic acid 同杜鵑無關,會係燕麥,蕎麥提取出嚟。可以將這個成分塗在有斑的地方,睡前洗面後使用。如果急於祛斑,早上再搽一次,有助淡化色斑,直至該處皮膚與其他皮膚顏色接近為止。

杜鵑酸是抑制製造色素的酪氨酸酶,身體皮膚會造少一些色素,因為色素製造後會被L-cell 清走,不論甚麼類型的色斑,都與樂安酸酶有關。

拆解丁香酚的神奇功效

晒太陽、紫外線都會起斑,所以防曬非常重要!博士建議搽1-2星期杜鵑酸,便會有效果,會減淡色斑。 杜鵑酸還可以搽於腋下,減少臭味,有一種細菌,可在氧氣下生存,在腋下毛囊生長,因為腋下接觸空氣較少。毛囊前面有脂肪類似木塞塞住毛囊,這種細菌會蠶食脂肪,在毛囊入面新陳代謝間會產生味道,所以搽2-3次,都好明顯減少臭狐。 –

需要留意的是,杜鵑酸並非用於食用,蠶蟲食桑葉,桑葉有一種物質TMBC,可以抑制製造色素嘅酪氨酸酶,因此想變白就可以服用TMBC,可以食桑子素,桑寄生差當中桑寄生是藤類,繞住桑樹,藤當中有物質吸收TMBC,再將藤葉煮水服用,有美白功效!

其他精彩內容: