fbpx Web Interstitial Ad
新城健康+

顧小培丨食 蘋果 有助 提升自信心 減慢 視覺神經 退化?

「一日一 蘋果 ,醫生遠離我」,這個說法原來有根有據。食蘋果 可以提升自信心 減慢 視覺神經 退化??原來 蘋果 果膠可以令 大腦 製造一種有助改善記憶力的物質改善思覺失調問題,一起聽聽顧小培博士的講解吧!

蘋果 果膠 中含有 丁酸鹽

蘋果 入面的果膠是複雜的碳水化合物,小腸酵素無辦法消化 果膠 , 但去到大腸,大腸有好多細菌,細菌消化果膠後,變成為一種叫丁酸鹽的物質。 丁酸鹽被吸收,去到腦後,會令到神經細胞製造腦 衍生神經營養因子 BDNF,可以改善記性, 增加血清素。血清素(5-HT),當粘著受體(5-HT2A),幫助人打坐時 容易入定,令人有一種離體的感覺。

蘋果 果膠 可補充 腦內 神經細胞

顧小培 博士解釋,如果有神經傳導的問題, 有機會面癱,無辨法控制面部肌肉,眼皮垂落、經常流口水, 又或者手腳麻痺,都同神經健康有關 。

由食蘋果引發BDNF,利用神經生長因子去修補神經 GDNF 膠質細胞衍生神經營養因子 , BDNF & GDNF 都可以透過食蘋果補充 !

顧小培 博士以較為嚴重的精神問題思覺失調 為例,有3個特徵:
一, 完全無信心,會覺得自己好淒涼;
二,有認知問題, 神經傳導物Gutamate, 會增加認知能力,其接受體叫NMDA, 如果NMDA不足,,邊不知道是否接收到訊息;
三,無法控制肌肉,譬如會突然大叫。

蘋果 有助補充 退黑激素?

顧小培 博士 解釋,十二指腸將 丁酸鹽 轉成 褪黑激素 。褪黑激素的好處是可以減慢 視覺神經細胞 嘅衰退,,減慢退化,雖然相關補充品可於巿面買到, 但含量通常好少,但如果食蘋果果膠, 十二指腸可以製造更大量的退黑激素。 

思覺失調 是則由於神經傳導物接收得好少,人會變得無自信、無法控制肌肉、 有幻覺,而褪黑激素可以增加接收體,幫助睡眠。

其他精彩內容: