fbpx Web Interstitial Ad
新城健康+

減肥 | 3日減10磅 臨急抱佛腳 節食 過 聖誕

聖誕_減肥_軍人減肥

聖誕就快到,臨急抱佛腳減得幾多得幾多,著靚啲同朋友家人Gathering?雖然三五日時間不足以減走皮下脂肪,但對於為體重著迷的減肥一族而言,總有應急方案,有效定無效?一齊睇睇啦!

軍人減肥餐單 3日減10磅

據講這個方法美國軍人都會用,3日減10磅之後,再連續4日維持攝取低卡路里食物,更有機會一星期減5kg!

3日嚴格控制飲食,期間不可以飲汽水、果汁、紙包飲品等等,可以飲黑咖啡。

第一日 

早餐:半顆葡萄柚、麵包1片、2滿匙花生醬、1杯咖啡/茶(含咖啡因)

午餐:半罐水煮吞拿魚罐頭、麵包1片、1杯咖啡/茶(含咖啡因)

晚餐:3盎司肉類、一小碗豇豆(長豆)、半根香蕉、一顆蘋果、一杯香草冰淇淋

總熱量:約1400卡路里

做1個月放鬆胸肌動作手踭緊貼門邊KO 假肚腩

第二日


早餐:1顆雞蛋、1片麵包、半根香蕉


午餐:乾酪、1顆水煮蛋、5片鹹味蘇打餅乾


晚餐:兩條香腸、一小碗花椰菜、紅蘿蔔、半根香蕉、半杯香草冰淇淋

總熱量:約1200卡路里

第三日

早餐:5片鹹味蘇打餅乾、1片切達起司、一顆蘋果


午餐:1顆雞蛋、1片麵包


晚餐:1罐水煮鮪魚罐頭、半根香蕉、一杯香草冰淇淋

總熱量:約1100卡路里

短期減肥計劃通常是為身體排水、減走宿便,一旦回復正常飲食會立即反彈,另外軍人減肥餐單亦都缺少許多人體必須的營養素,不可長期使用!