fbpx Web Interstitial Ad
新城健康+

【 颱風 】午餐肉 即食麵 成必備 乾糧 一文睇曬 脂肪 / 卡路里 排行

颱風乾糧卡路里盤點

近日連續有颱風襲港,受颱風圓規影響下,天文台表示八號烈風或暴風信號將在中午前維持。留在家中,食乜好?相信你在惡劣天氣前已經買定午餐肉、即食麵、杯麵這些常見乾糧,不如一齊睇睇脂肪含量,幫你揀下晏晝食咩好?

午餐

最常見的儲備食物仲,相信一定有午餐肉的身影,近期新出的新參肉相信為喜歡食餐肉的你提供多一個選擇!
但是顛覆你的世界觀,原來新餐肉脂肪含量最勁!


🔎餐肉脂肪大比拼! 新餐肉飽和脂肪 竟然最勁?



即食麵

午餐肉配即食麵,經典香港人口味!無論拉麵或者直接用水沖的背面,總有一款喺你屋企食物櫃裡面!


🔎7款懶人最愛 即食麵 邊款脂肪含量最高?


粉麵熱量


想健康啲,避開高油高鈉,選擇粉/麵自己煮?粉麵的主要營養成分為澱粉質,留意起原料和製作方式,分分鐘攝取過量澱粉質好易肥!


🔎邊款粉麵最高熱量 ?100克伊麵等於兩碗白飯

除了正餐,總有零食的身影,三大颱風天氣留在家中,打機睇戲必備的零食——薯片、汽水雪糕都有卡路里高分之分!

薯片

薯片是一切零食的萬惡之源,消委會一份曾指出部分薯片含有致癌物質,如何偶爾罪惡之餘,精明選擇薯片品牌?

🔎70款薯片、薯條含致癌物質 脂肪和鈉含量排行

汽水

薯片的最佳伴侶可能係可樂,由幾時開始,大家默認可樂含糖量很高,退而求其次選擇其他汽水,為求「健康啲」?睇清楚汽水含糖量先最實際!

🔎汽水糖分排行榜

雪糕

電影《十二夜》中,女主角張柏芝失戀心情欠佳食雪糕,心情好想食雪糕,心情唔好都想食雪糕,仿佛雪糕可以解決一切問題。其實滿足感和脂肪攝取可以取個平衡!

🔎6款低卡雪糕 邊款最少脂肪?


生活中要完全杜絕方便食品或高糖飲品雪糕並不實際,最健康的飲食習慣其實係均衡飲食,盡量選擇新鮮的食材,配合定期的適量運動,加上充足睡眠和好心情。