fbpx Web Interstitial Ad
新城健康+

足不出戶都可以睇到樓? AR 、 VR 更對健康有幫助|開心大派對 健康就開心

新城健康+ 健康就開心 VR

睇樓是不少準新人結婚前必做之事,但在大熱天時睇樓,可能未找到心儀樓盤時,就已中暑!早前薛家燕及Patrick Sir在新城知訊台節目《開心大派對》,分享用 VR 技術睇樓,及以MR設計屋內裝修。虛擬科技方便怕熱一族之餘,更可能為健康帶來意外收穫!

分清 AR、 VR 、MR 三大技術

AR (Augmented Reality) 指擴增虛擬,於實境中投放虛擬物件,早前風靡全球的手機遊戲Pokemon Go正正利用AR技術,用真實街景作背景,將小精靈置入畫面內,吸引大人細路參與其中!

健康就開心 VR

VR (Virtual Reality) 指虛擬實境,即是透過電腦創造出3D虛擬空間,令人戴上VR眼鏡後,有如進入畫面中的世界一樣。Patrick Sir更分享,除了電子遊戲外,現時不少香港地產公司都以VR帶人睇樓,將虛擬樓盤帶到顧客眼前!薛家燕更指「買樓梗係揀間好,逐間去行,熱天時真係身水身汗!」,而用VR就不用擔心睇樓睇到中暑!

健康就開心 MR

MR (Mixed Reality) 指混合現實,指將真實及虛擬結合,並創造出新的環境,模擬實境。Patrick Sir指部分新式室內設計師,會以MR技術設計家居裝修,「嗰Designer戴住個眼罩,佢想嗰度有張梳化,就整一張梳化,用手將佢擺喺嗰度。」,有如真的裝修一樣!

VR技術改善肩頸損傷

VR

除了改善住屋及裝修問題外,更對健康有莫大幫助!以色列的startup公司 VRPhysio 將VR技術應用到物理治療上,協助頸部受損的病人以VR遊戲模式,在家中進行康復治療。其後,會將數據放上雲端,讓醫生也可隨時監測病人狀況。

以VR提升手術成功率

手術

另外,英國VR公司 FundamentalVR早前研發出醫療應用「Haptic VR Surgical Training」。透過應用虛擬技術,增加外科醫生在實務上的知識及經驗,提升在真正做手術時的成功率!